مرادی:غیاثی اختلاف در کمیته داوران را ثابت کرد/ تلاش می‌کنم فنایی برگردد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای بازگشت فنایی انجام خواهد داد، گفت: غیاثی با اظهار نظری که کرد نشان داد برخلاف ادعای قبلی خود، در کمیته داوران اختلاف وجود دارد. 
مسعود مرادی در پاسخ به اظهارات اخیر رضا غیاثی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من بابت ادبیات آقای غیاثی متاسف شدم. غیاثی مدعی بود که محمد فنایی در نخستین جلسه کمیته داوران استعفای خود را به مسعود مرادی داده اما من از وی می‌خواهم بپرسم که مگر سمت من در آن نشست چه بوده که فنایی استعفایش را به من بدهد؟ نشستی که در آن رئیس فدراسیون فوتبال، دبیرکل و رئیس کمیته داوران نیز حضور داشتند. 

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: این گونه ذهنیت اشتباه و غلط از سوی یک عضو کمیته داوران که مدعی شده عده ای برای برکناری حسین عسگری تلاش می کنند اختلاف و جبهه پیگیری را بین اعضای کمیته داوران بوجود می آورد.

مرادی خاطرنشان کرد: آقای غیاثی شاید فراموش کرده اید که مانند من و سایر اعضا فقط یک عضو کمیته داوران بوده و نمی تواند به نمایندگی از سایر اعضا تصمیم گیری کند.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید کمیته داورانی که در حال حاضر شکل گرفته به مراتب قوی تر و بهتر از کمیته ای است که در زمان وی و مهدی تاج وجود داشت.

داور بین المللی پیشین فوتبال ایران تصریح کرد: مطمئن باشید استقبال از استعفای محمد فنایی به ضرر جامعه داوری خواهد بود ضمن اینکه من و سایر اعضا کمیته داوران با پیشنهاد رئیس این کمیته از رئیس فدراسیون فوتبال حکم گرفته ایم و برای این حکم نیز ارزش زیادی قائلیم و برای موفقیت داوری فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

مرادی تاکید کرد: آقای غیاثی این گونه باند بازی ها و جناح بندی ها بین اعضای کمیته داوران به نفع داوری فوتبال ایران نخواهد بود. مطمئن باشید همه تلاش خود را می کنم تا فنایی دوباره برگردد چون بدون حضور فنایی نقش کمیته داوران فدارسیون فوتبال کم رنگ تر خواهد شد. مطمئن باشید به عنوان یک عضو کمیته داوران تلاش خود را می کنم که داوران فوتبال ایران به حق خود برسند.

عضو کمیسیون داوری فدراسیون فوتبال خطاب به غیاثی گفت: آقای غیاثی نیازی نیست که شما شرح وظایف اعضای کمیته داوران را یادآوری کنید چون این شرح وظایف در اساسنامه کاملا مشخص است و اعضای کمیته نیز نیازی به تعیین تکلیف از سوی شما را ندارند.

مرادی تصریح کرد: امیدوارم در جلسه روز دوشنبه کمیته داوران شاهد تفاهم و انسجام بین جامعه داوری کشورمان باشیم. ما نیامده ایم جای کسی را بگیریم و نیازی به این بحث ها و عنوانها نیز نداریم اگر هدف خدمتگذاری برای ارتقای داوری فوتبال ایران باشد به هر شکلی و در هر جایی می توانی خدمت را انجام داد.غیاثی با اظهار نظری که کرد نشان داد برخلاف ادعای قبلی خود در کمیته داوران اختلاف وجود دارد .

مرادی در خاتمه افزود: من این گونه اظهار نظر سیاسی را توهین به شخصیت خود و فنایی می دانم مطمئن باشید که ما برای جابجایی رئیس دپارتمان داوری نیامده ایم و اگر در شرایط فعلی من عضو کمیته داوران هستم به اصرار محمد فنایی بوده است. در حال حاضر گناه باشگاهها و داوران فوتبال چیست که باید چوب اظهارنظرهایی را بخورند که باعث التهاب فضای داوری فوتبال شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان